Mijn diensten
Terugkerende administratieve hulp
Heb jij hulp nodig bij je administratie? Op regelmatige basis kom ik jouw papierwerk ordenen. Jij bepaalt zelf wanneer ik hiervoor mag langskomen. Het enige wat jij moet doen is je documenten verzamelen.
Via allerlei kanalen komen er documenten binnen die je in jouw administratie wil behandelen. We bespreken samen waar en hoe je dit alles wil archiveren. Administratieve ontzorging is mijn pluspunt, zo kan jij je focus weer helemaal op je werk leggen!
- Behandelen van emails
- Agendabeheer
- Opvolgen van je afspraken
- Ordenen van briefwisseling
- Opbellen van klanten of leveranciers
- Orderverwerking
- Facturatie
- Nazicht van betalingen
- Klasseren van documenten (ook digitaal)
Eénmalige administratieve kracht
Een tijdelijke overrompeling van werk of een plotse (langdurige) afwezigheid op de administratieve dienst brengt de werking ervan in tijdsnood. Een tijdelijke administratieve ondersteuning kan hiervoor de oplossing zijn. Samen maken we het werk lichter en kan deze plotse workflow snel en kundig aangepakt worden.
Geen gedoe met sociale bijdragen, vakantiegeld of ziektevergoeding. AdminAssist is hiervoor zelf verantwoordelijk. Flexibele dagen of uren kunnen overeengekomen worden in het eerste analysegesprek.
- Uiteenlopende administratieve taken
- Opvolgen betalingen
- Samenstellen en opvolgen mail
- Agendabeheer en planning
- Papieren en digitaal klassement
Orde, structuur & advies
Jouw job is je levenswerk, je hebt van je hobby je beroep gemaakt, maar vind je het moeilijk om een haalbare structuur te brengen in je administratie? Ik help je daar graag mee!
Jij verzamelt alle documenten en ik help je op weg om deze goed te ordenen en te klasseren. Zo kan jij in de toekomst terugvallen op een gestructureerde en voor jou logisch geordende administratie.
Ook een digitaal klassement biedt enorm veel voordelen. Tik je zoekwoord in en in een paar muisklikken kan je het juiste document weer raadplegen. We scannen alle documenten en klasseren deze. Zo zijn ze voortaan eenvoudig terug te vinden op de plaats die jouw voorkeur heeft: Google Drive, OneDrive, Dropbox of jouw persoonlijke Cloudruimte.
- Allerlei papieren documenten ordenen en in mappen opbergen
- Digitaal klassement aanmaken en bijwerken indien gewenst
- Workflow ‘jaarlijks kostenplan’ opmaken en up-to-date houden
Ik blus graag jouw administratieve brandjes, klus het liefst voor jouw papierwerk en schep meer orde in jouw chaos!
Contactgegevens
Els van Der Kaa
Elsbroeken 24
2320 Hoogstraten
BTW nummer: BE 0784.351.007