Administratieve ondersteuning - AdminAssist

Hoe werk ik?

'No job is finished until the paperwork is done'

Doe waar je goed in bent en laat het administratieve over aan iemand die het graag doet, dan heb je zelf veel meer energie voor jouw zaak! 

.01

Kennismaking

Wat kan ik voor jou betekenen?

In dit analysegesprek geef jij aan wat je graag uit handen wil geven. De verschillende taken worden besproken om jou administratief te ontzorgen.

Offerte

Vrijblijvende offerte met duidelijke omschrijving van de taak

Na ons analysegesprek ontvang je via mail mijn offerte: tijd- en kostenraming met inbegrip van eventuele verplaatsingskosten.

.02

.03

Overeenkomst

Verslag kennismakingsgesprek met daarbij horend een ‘overeenkomst voor administratieve ondersteuning’

Na akkoord bezorg ik jou een ‘overeenkomst voor administratieve ondersteuning’, met duidelijke opsomming van tijdsraming, kosten en mijn algemene voorwaarden.

Uitvoering der werken

Na ondertekening volgt de uitvoering van de opdracht

Na ondertekening van de ‘overeenkomst voor administratieve ondersteuning’ volgt de uitvoering der werken. Ik help je op regelmatige basis, eenmalig of structurerend verder met jouw administratie.

.04

.05

Evaluatie

Werd alles correct uitgevoerd?

Na de opdracht volgt een korte evaluatie van de gepresteerde diensten. Geef me jouw feedback, dan ga ik ermee aan de slag!

Factuur

Na beëindiging van de opdracht volgt de facturatie

De factuur wordt opgemaakt na afloop van de opdracht. Deze zal in je mailbox verschijnen.

.06

Logo AdminAssist

Ik blus graag jouw administratieve brandjes, klus het liefst voor jouw papierwerk en schep meer orde in jouw chaos!

Contactgegevens

Els van Der Kaa

Elsbroeken 24
2320 Hoogstraten

BTW nummer: BE 0784.351.007

Volg me online